Omassa kojussamme hallin Porin leivällä oli oma keittolevy, jossa keitimme kahvia. Kävimme tauolla hakemassa hallin toiselta puolelta suolaista syötävää, ja he tulivat meidän puolelta hakemaan makeaa. Tämä oli 1960-luvulla.
Tallenna nimeni, sähköpostiosoitteeni ja sivustoni tähän selaimeen seuraavaa kommentointikertaa varten.
0 kommenttia
Jätä kommenttiJätä kommentti