Muistan kuinka aina lapsena oli tosi siistiä kävellä jazzkadulla ja ostella lakua ja jammailla musiikin tahtiin:) aikuisena en ole käynyt porijazzeilla vielä.
Tallenna nimeni, sähköpostiosoitteeni ja sivustoni tähän selaimeen seuraavaa kommentointikertaa varten.
0 kommenttia
Jätä kommenttiJätä kommentti